Saturday, March 6, 2021

Doa dan Ucapan

On 01.03.2021, aku disable semua media social aku baik Facebook, baik Instagram. Dan juga whatsapp nombor personal. Aku cuma biarkan Twitter dan nombor kerja sahaja yang on. 

Wae?

Kerana aku selalu ada mixed feelings bila ramai orang ucapkan selamat hari lahir, sedangkan pada hari yang sama aku akan sentiasa teringat arwah ayah. 01 Mac merupakan hari yang bercampur-baur untuk aku. Namun demikian, Allah kurniakan aku insan-insan tersayang yang despite susah nak contact aku hari tersebut, tahu untuk cari aku di mana, walaupun tanpa notification dari Facebook. 

Aku terima beberapa doa antaranya agar umur yang dikurniakan, meraih redhaNya dan bermanfaat untuk agama. insyaALLAH, aku akan berusaha sebaik mungkin. 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home