Thursday, February 18, 2021

Hello 6 years later

Assalamualaikum...

6 tahun sudah berlalu. memetik kata-kata aku sendiri beberapa tahun lalu, "masa berlari pantas, sepantas road runner." 

Well, how are you guys? How have you been for the past 6 years? Semoga segalanya semakin membaik dan terus membaik. Pada saat dan ketika entry ini ditulis, Malaysiaku tercinta masih lagi mencatatkan 2000++ kes baru Covid-19 dalam sehari. To be honest, I actually lose track of the C19 update. I don't even know sekarang ni Perak dalam PKPB ke PKPD ke or whatever. Oh ya.. untuk makluman, aku sudah menjadi sebahagian populasi rakyat Perak Darul Ridzuan selama 1 tahun dan 8 bulan.... kurang lebih. 

Lagi beberapa hari aku akan menjejak usia 34 tahun. Wow... quite a milestone. Alhamdulillah. Jujurnya aku tak pernah terbayang aku akan hidup se-lama ini. Hahah.. Thank you Allah for the 34 years of unending nikmat dan rahmat. Jadikanlah aku ini hambaMu yang sentiasa bersyukur. 

What I want for my birthday? I don't know precisely what I want. But I do hope to be the better version of me from what I am today. Semoga aku ini seorang manusia yang menjaga solatnya, seorang manusia yang sentiasa ikhlas, yang sentiasa sabar, yang sentiasa manis, tetapi tak sentiasa single. cenggitu. Dan untuk orang-orang yang aku sayang, ketahuilah bahawa aku sentiasa mendoakan kalian.

Sebenarnya semasa aku klik butang 'New Post' tadi, banyak ingin aku hamburkan di sini. Tapi along the way, dah evaporate ke angkasa lepas. Mungkin lain kali insyaALLAH. Aku sentiasa merasa aku boleh sentiasa jujur dan terbuka dalam hamparan blog ini sebab aku tahu di tahun 2021 ni, siapa lagi yang nak baca blog? Hahahaha... so paleolithic.

See you guys next time (if there is one). zasssss

from where I stand, there's nothing much different between 6-years-ago-me and the-now-me, except the age.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home